Sassy but sweet professionals. Persoonlijkheden om niet meer te vergeten.

waarom samenwerken met ons?

De kracht van diebitchvandedeur ligt in onze oprechte betrokkenheid, persoonlijk contact met de gasten en een positieve werksfeer.

ervaring die telt

Pluk de vruchten van onze jarenlange ervaring in de branche. Wij staan bekend om onze succesvolle aanpak en laten dit graag zien tijdens onze wekelijkse evenementen.

niet te vergelijken

Met een goede voorbereiding en strakke uitvoering brengen wij jouw evenement tot het best mogelijke resultaat. Daar wordt iedereen gelukkig van.

maatwerk personeel

Hulp nodig tijdens een evenement? Van doorhost tot artist handling - voor ons is een goede match geen toeval maar onderdeel van onze aanpak. Kwaliteit voorop!

passie voor events

Bij diebitchvandedeur kiezen we onze collega's met zorg. Ze zijn goed in hun werk en gepassioneerd. We genieten van ieder evenement en inspireren de gasten met onze energie.

2024

ready om diebitchvandedeur naar een nog hoger niveau te tillen

2023

meer dan 5.000 uur mogen vullen

2023

diebitchvandedeur in LINDA.meiden

2022

omgedoopt tot diebitchvandedeur

2017

officiele start Nikki Lioba hosting

2013

kind aan huis in het Amsterdamse nachtleven

2012

stage bij een evenementenbureau

FAQ

Vind antwoorden op de meestgestelde vragen of vul het contactformulier in.

Wat voor soort evenementen kunnen jullie ondersteunen?

We zijn gespecialiseerd in het leveren van personeel voor een breed scala aan evenementen. Denk aan: nachtclubs, festivals, private events, restaurants en meer. Of het nu gaat om een intieme bijeenkomst of een grootschalig evenement, we hebben de ervaring en het personeel om het tot een succes te maken.

hoe wordt personeel geselecteerd?

Ons personeel wordt zorgvuldig geselecteerd op basis van ervaring, vaardigheden en persoonlijkheid. Bij iedere klus zorgen we ervoor dat het personeel goed past bij de sfeer van het evenement en de behoeften van de gast. Jouw tevredenheid en het succes van het evenement staan bij ons altijd voorop.

Kunnen jullie last-minute verzoeken aan?

Absoluut! We begrijpen dat de evenementenbranche dynamisch is en dat last-minute verzoeken vaak voorkomen. Ons team staat klaar om snel en efficiënt te reageren op jouw behoeften, zodat je altijd op ons kunt rekenen, zelfs op het laatste moment. Neem hiervoor telefonisch of via WhatsApp contact op.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Het aanvragen van een offerte is eenvoudig. Je kunt het contactformulier op onze website invullen met jouw specifieke vereisten en details over het evenement, of je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via e-mail. We zullen zo snel mogelijk reageren met een gepersonaliseerde offerte op maat.

Bieden jullie ook aanvullende diensten aan?

Naast het leveren van personeel bieden we ook aanvullende diensten aan om jouw evenement naar een hoger niveau te tillen. Van planning tot uitvoering en ter ondersteuning van jouw evenement verhuren wij in samenwerking met yaz the agency o.a. photobooths en lichtletters.

andere vragen?

Let's talk! Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier.