





Sassy but sweet professionals. Persoonlijkheden om niet meer te vergeten.
waarom samenwerken met ons?
De kracht van diebitchvandedeur ligt in onze oprechte betrokkenheid, persoonlijk contact met de gasten en een positieve werksfeer.


ervaring die telt
Pluk de vruchten van onze jarenlange ervaring in de branche. Wij staan bekend om onze succesvolle aanpak en laten dit graag zien tijdens onze wekelijkse evenementen.

niet te vergelijken
Met een goede voorbereiding en strakke uitvoering brengen wij jouw evenement tot het best mogelijke resultaat. Daar wordt iedereen gelukkig van.

maatwerk personeel
Hulp nodig tijdens een evenement? Van doorhost tot artist handling - voor ons is een goede match geen toeval maar onderdeel van onze aanpak. Kwaliteit voorop!

passie voor events
Bij diebitchvandedeur kiezen we onze collega's met zorg. Ze zijn goed in hun werk en gepassioneerd. We genieten van ieder evenement en inspireren de gasten met onze energie.

hi, nice to meet you! ik ben nikki, certified (door) b*tch & trotse eigenaar van diebitchvandedeur.
En ja, alles is écht met een flinke knipoog. Sinds 2012 loop ik rond in het uitgaansleven van Amsterdam. Samen met de geweldige medewerkers, waar ik blind op vertrouw, maken we wekelijks de stad nóg gezelliger.
Ik heb al mijn hele leven een enorme passie voor van alles organiseren en hospitality. Werken in de horeca vind ik fantastisch. Toen ik op mijn 17e een stageplek bij een evenementenbureau vond, wist ik dat ik mijn roeping had gevonden. Simpelweg alles voor iedereen regelen, maar dan wel in de leukste sector.
Mijn ervaring groeide & al snel werd ik wekelijks gevraagd voor verschillende soorten klussen door het hele land. Helaas heeft mijn agenda ook maar 7 dagen in een week. Ik wilde iedere aanvraag aanpakken, dus de eerste stappen richting een officieel agency waren snel gemaakt.
get to know diebitchvandedeur
FAQ
Vind antwoorden op de meestgestelde vragen of vul het contactformulier in.
We zijn gespecialiseerd in het leveren van personeel voor een breed scala aan evenementen. Denk aan: nachtclubs, festivals, private events, restaurants en meer. Of het nu gaat om een intieme bijeenkomst of een grootschalig evenement, we hebben de ervaring en het personeel om het tot een succes te maken.
Ons personeel wordt zorgvuldig geselecteerd op basis van ervaring, vaardigheden en persoonlijkheid. Bij iedere klus zorgen we ervoor dat het personeel goed past bij de sfeer van het evenement en de behoeften van de gast. Jouw tevredenheid en het succes van het evenement staan bij ons altijd voorop.
Absoluut! We begrijpen dat de evenementenbranche dynamisch is en dat last-minute verzoeken vaak voorkomen. Ons team staat klaar om snel en efficiënt te reageren op jouw behoeften, zodat je altijd op ons kunt rekenen, zelfs op het laatste moment. Neem hiervoor telefonisch of via WhatsApp contact op.
Het aanvragen van een offerte is eenvoudig. Je kunt het contactformulier op onze website invullen met jouw specifieke vereisten en details over het evenement, of je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via e-mail. We zullen zo snel mogelijk reageren met een gepersonaliseerde offerte op maat.
Naast het leveren van personeel bieden we ook aanvullende diensten aan om jouw evenement naar een hoger niveau te tillen. Van planning tot uitvoering en ter ondersteuning van jouw evenement verhuren wij in samenwerking met yaz the agency o.a. photobooths en lichtletters.